اسپانیا - شیلی : شیلیایی ها و رویای نخستین پیروزی برابر قهرمان جهان

http://u.goal.com/314200/314206_heroa.jpg

شیلی سه شنبه شب در دیداری هر چند دوستانه به میهمانی اسپانیا قهرمان جهان می رود تا نخستین برد تاریخ شان برابر لاروخا را کسب کنند.

اتفاقا دیدار اخیر این دو تیم نیز در قالبی دوستانه در سوئیس برگزار شد که به ماه سپتامبر 2011 بازمی گردد و اسپانیا موفق شد پس از دریافت دو گل به لطف درخشش و گلزنی سسک فابرگاس به پیروزی 3-2 برسد.

پسران بیسنته دل بوسکه همچنین در آخرین رقابت جدی که به جدال شیلی رفتند موفق شدند با گل های اینیستا و داوید ویا 2-1 از سد شیلی عبور کنند.بازی که در مرحله گروهی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برگزار شد.

با تمام این اوصاف شیلی با کسب پنج پیروزی متوالی از شش بازی اخیرش با انگیزه ی بسیار بالا و تیمی کامل به مصاف اسپانیایی ها خواهند رفت.

شیلی در مرحله مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی در رده سوم جدول قرار گرفته و پس از شکست 3-0 شنبه شب برابر ونزوئلا آنها در شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به جام جهانی برزیل قرار دارند.

از جمله بازیکنان خطرناک شیلی برای این بازی می توان به آرتورو ویدال هافبک گلزن یوونتوس و ستاره بارسلونا یعنی الکسیس سانچس اشاره کرد که مهترین تهدید برای خط دفاعی اسپانیا محسوب می شود.

اسپانیا نیز در آستانه این بازی موفق شد جمعه شب گذشته به یک پیروزی مهم 2-0 برابر فنلاند برسد تا یک گام دیگر به صعود به جام جهانی 2014 برزیل نزدیک تر شوند و با توجه به دو بازی پایانی پیش رو برابر بلاروس و گرجستان بسیار بعید است که اسپانیا نتواند راهی جام جهانی برزیل شود.

ایکر کاسیاس دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا اما نیمکت نشین رئال مادرید در جریان پیروزی  جمعه شب در هلسینکی صد و پنجاهمین بازی ملی اش را تجربه کرد اما به نظر می رسد دل بوسکه قصد دارد در این بازی دوستانه از ویکتور والدس دروازه بان بارسلونا در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

لاروخا در این بازی نمی توانند از ایسکو ستاره رئال مادرید استفاده کنند پس از اینکه این هافبک جوان  به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مجبور شد تا اردوی تیم ملی  اسپانیا را ترک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392 ا 22:36 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.